Учителів англійськоїмови

Предметне методичне формування   (««інноваційно-інформаційне кафе»»)  учителів англійської мови.  Проблема «Використання методу проектів учителями на уроках англійської мови з метою підвищення рівня знань учнів»

Read more →

Учителів хімії, біології, географії, ОБЖ

Предметне методичне формування   («педагогічна мозаїка»)  вчителів хімії, біології, географії, ОБЖ.  Проблема «Розвиток індивідуальних і творчих можливостей учнів як засіб особистісно орієнтованого навчання»

Read more →

Учителів фізичної культури

Предметне методичне формування   («методична естафета»)  вчителів фізичної культури. Проблема «Формування в учнів потреби в зміцненні здоров’я  засобами фізичної культури і спорту»

Read more →

Учителів інформатики, трудового навчання, обслуговуючої праці

Предметне методичне формування   («методичний калейдоскоп»)  учителів інформатики, трудового навчання, обслуговуючої праці.  Проблема «Розвиток творчої діяльності учнів, самостійності під час виконання практичних робіт,  пошук та вдосконалення активних та цікавих форм ведення уроків»

Read more →

Учителів математики та фізики

Предметне методичне формування   («методичний гербарій»)  учителів математики та фізики.  Проблема «Удосконалення форм та методів організації уроків  через урізноманітнення особистісної системи навчання та виховання гімназистів»

Read more →

Учителів історії та правознавства

Предметне методичне формування   («колективна творча справа»)  вчителів історії, правознавства, музичного та образотворчого мистецтва, етики, художньої культури.  Проблема «Розвиток життєтворчих компетентностей громадянина  в умовах особистісно орієнтованої системи навчання і виховання»

Read more →

Учителів української мови та літератури

Предметне методичне формування   («методичний віночок»)  учителів української мови.  Проблема «Формування компетентної та національно свідомої особистості шляхом творчого впровадження інноваційних технологій»

Read more →