Поговоримо про стрес

‼️Поговоримо про стрес.

✅ Стрес – це реакція організму на подразнення, де подразником є ситуація.

Більшість дітей сьогодні перебувають під впливом двох видів стресу:

👉 емоційного стресу – перенапруження фізіологічних систем організму під впливом емоційних чинників;

👉 інформаційного стресу – посилення психічної діяльності дитини у зв’язку з необхідністю засвоєння і переробки інформації.

❗Оскільки дитяча психіка не достатньо сформована, то надмірний “токсичний” стрес може негативно вплинути на поведінку дитини, її працездатність, здоров’я, взаємини з оточуючими.

📌 Діти по-різному реагують на стрес залежно від індивідуальних якостей і навичок управління собою.

❗Дослідження показують, що негативний вплив стресу є більш глибоким на дітей, які молодші 10 років. За даними Американської психологічної асоціації, близько 20% дітей повідомляють про те, що вони відчувають сильну тривогу і напруження, але на жаль, тільки 3% батьків можуть оцінити наявність стресу у своєї дитини.

✅ Школярі молодших класів не зможуть повною мірою пояснити свої почуття, в той час як дорослі діти можуть точно сказати, що їх турбує і чому (хоча важливим фактором залишається те, що вони зазвичай не будуть ділитися цією інформацією з батьками).

Щоб розпіти стрес та попередити ПТСР важливі своєчасні превентивні заходи.

Саме тому практичний психолог ліцею, Мироненко Ю. М., провела тренінг зі здобувачами освіти середньої ланки “Відпрацювання навичок стресостійкості. Відновлення внутрішніх ресурсів”.

Мета: ознайомити учнів з поняттям “стрес”, навчитися розпізнавати ознаки стресу, вчитися долати негативні переживання та використовувати власну енергію для продуктивної діяльності, вміти застосовували практики відновлення внутрішніх ресурсів.