В умовах війни діти мають обмежений доступ до освітнього процесу, потерпають від посттравматичного синдрому, відчувають зниження мотивації та пізнавальних
процесів. На педагогічній раді освітяни ліцею говорили про навчальні втрати та пошук шляхів їх подолання. Очевидно, що вчитель може мати справу як із навчальними втратами (наприклад, коли в окремих учнів чи групі/класах спостерігаються втрати в оволодінні програмою), так і з навчальними розривами (коли, наприклад, спостерігається різниця між учнями, які навчаються екстерном чи у змішаному режимі навчання).
Нестабільні умови організації освітнього процесу, а саме – повітряні тривоги, відключення електроенергії, перебої з інтернетом призводять до утворення навчальних втрат та розривів. З метою компенсації освітніх втрат педагогічними працівниками Городнянського ліцею №1 було обговорено і затверджено «Стратегічні напрями роботи педагогічного колективу Городнянського ліцею
№1, спрямовані на зменшення та подолання освітніх втрат і розривів, підвищення навчальних досягнень здобувачів освіти закладу в 2023-2024 навчальному році».
Збереження навчання дітей є гарантією сталого розвитку нашої країни. Тому сьогодні, попри складні умови, важливо підтримувати та намагатися підвищувати якість освіти.