Педагогічна рада «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»

Відповідно до річного плану роботи Городнянського ліцею №1 на 2019-2020 навчальний рік, наказу по школі від 23.12.2019р. № 74-о «Про проведення педагогічної ради «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі», з метою активізації роботи педагогічних працівників та розвитку їх ініціативи і творчості 10 січня 2020 року було проведено засідання тематичної педради з виховної роботи «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі», де розглядалися питання:

  • Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі. Соціальне проектування в ліцеї як фактор соціалізації учнів.

Крамаренко Н.В., заст. директора з НВР   

  • Соціалізація дітей молодшого шкільного віку. Взаємодія учнів старшої та молодшої ланки навчання. З досвіду роботи.

Мельниченко Т.О., класовод 2-В класу

  • Сучасний погляд на історичні події як складова соціалізації особистості.

Семенова С.М., вчитель історії

  • Формування культури користувача Інтернет ресурсами.

Желдак О.М., вчитель інформатики

  • Превентивне виховання як складова успішної соціальної адаптації. Використання теорії успіху при формуванні соціально адаптованої особистості.            

Мартинюк І.О., соціальний педагог

  • Оцінка освітнього середовища, яке впливає на процеси соціалізації в ліцеї. Система запобігання проявам асоціальної поведінки підлітків. Особистий простір людини – запорука успішної взаємодії з соціумом.

Мироненко Ю.М., практичний психолог

Під час засідання був зроблений аналіз системи соціалізації учнів  як під час уроків, так і в позаурочний час, визначені шляхи підвищення якості виховної роботи  закладу освіти з даного питання, діагностування готовності педагогічного колективу до вирішення завдань щодо проблеми виховання соціально-свідомих громадян, удосконалення системи соціально-психологічного супроводу.

В результаті практичної роботи педагогами були вироблені нові підходи до виховання і навчання в ліцеї в умовах гуманізації і соціалізації, розроблені способи  впливу вчителів і учнів на процес соціалізації.