Проведено ряд діагностичних, корекційних, арт-терапевтичних занять з п’ятикласниками

Упродовж життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватися. Перехід учнів з початкової в середню ланку школи – одна з найбільш складних проблем педагогічно і психологічно, а період адаптації в 5-му класі – один з найважливіших періодів шкільного життя.

Метою роботи психолога ліцею на даному етапі є: психологічний супровід процесу адаптації учнів до нових умов навчання, полегшення адаптаційного періоду, надання надійної методичної та психологічної допомоги вчителям, батькам, учням.

Роботу по досягненню мети вже розпочато, проведено ряд діагностичних, корекційних, арт-терапевтичних занять з п’ятикласниками. Попереду наступний етап – корекційно-розвивальна робота з учнями та консультаціцно-просвітницька робота з педагогами і батьками.