STEM-освіта набирає швидких обертів сьогодні саме тому, що сприяє більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу, комплексному розумінню предметів та процесів, мотивації вчитися, оригінальності, мислення поза шаблоном, уміння формулювати дослідницьке питання та комплексно шукати рішення тощо.
У Городнянському ліцеї №1 стартував «STEАM – ТИЖДЕНЬ – 2024».
Першими до участі у тижні долучилися вчителі математики та фізики.
Учні 7-их класів на уроці фізики (учитель Манченко В.Г.) в рамках тижня на практиці перевіряли умови плавання тіл. Удома діти проводили різні фізичні досліди та експерименти з вивчення законів та властивостей тиску.
У 8-х класах на уроках фізики (учитель Надточей О.В.) було проведено урок за темою: «Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників».А у 9-х класах, вивчаючи тему «Дослідження руху тіла під дією сили тяжіння», учасники освітнього процесу провели дослідження даного явища в класі та на дитячому майданчику.
На уроках математики у 10-х класах (учитель Резніченко Н.В.) вивчаючи тему «Просторові фігури. Перерізи многокутників. Практична робота» учні вчилися створювати просторові фігури та їх перерізи, презентували результати власних робіт. Шестикласники вивчаючи тему «Координатна площина» створювали малюнки та записували координати точок. Дев’ятикласники досліджували тему «Переміщення (рух). Симетрія. Паралельне перенесення» та працювали над проектом «Симетрія – це краса»!
Під час проекту «Квадратні рівняння» учні 8-Б класу (учитель Коробко О.М.), ознайомились з історією квадратних рівнянь, повторили способи розв’язування повних та неповних квадратних рівнянь. Результат своєї роботи учні відтворили в лепбуці.
Учні 9-Б класу (учитель Крупеніч Г.М.) на уроці геометрії при вивченні теми «Симетрія. Поворот» дослідили, за допомогою якого способу утворюються та розміщуються на площині ці композиції. Їм вдалося визначити, що бордюри (смуги орнаменту) будуються за допомогою таких геометричних перетворень:
• паралельне перенесення;
• симетрія відносно точки та симетрія відносно прямої;
• поворот.
Учні долучились до проєкту «Закодовані імена в українській вишиванці. Знайди своє!»